Ambo Akan Mencatat Apa Sahaja, Tidak Terhad Kepada Apa-Apa Syarat. Apa Sahaja Terlintas Dan Ada Bahan, Akan Ambo Masukkan Kedalam Blog Ini. I Just Want To Enjoy, Enjoy Yourself Too


07 Februari 2009

Bercuti Ke Sabah - Mula Perjalanan

May 2008, seramai 21 orang ahli keluarga ambo berlepas ke Sabah untuk menghadiri perkahwinan adik ambo Mohd Hasanuddin dan Faridah ( Mimi ) yang diadakan di Kota Belud. Perjalanan ambo bermula dengan menaiki keretapi kelas dua di Wakaf Baharu. Tambangnya Rm52 seorang , bestnya ada katil untuk tidur. Bertolak pukul 6.30 petang sampai KL Sentral pukul 9.00 pagi. Alamak, tiket AirAsia jam 10.30 pagi. Berkejar ke LCCT dengan teksi habis RM80. Semua orang yang datang pada hari sebelumnya dah berkumpul di LCCT. Hanya kami bertiga je tak sampai lagi. Tak sempat nak sarapan. Nasib baik sempat sampai. Beli sarapan nasi lemak dalam flight dah la.

Dari LCCT ke Kota Kinabalu mengambil masa sejam setengah sahaja. Tak sempat ambil gambar la. Dari Kota Kinabalu kami di jemput oleh adik ambo - perjalanan ke Kota Belud mengambil masa sejam setengah lagi. Sempat singgah makan di Pantai Tanjung Aru. Petang baru sampai ke rumahnya.

Catatan seterusnya berkenaan majlis kahwin.



Tiada ulasan:

Copyright Controlled @ Mohd Sanori Abu Bakar @ 18 Januari 2009