Ambo Akan Mencatat Apa Sahaja, Tidak Terhad Kepada Apa-Apa Syarat. Apa Sahaja Terlintas Dan Ada Bahan, Akan Ambo Masukkan Kedalam Blog Ini. I Just Want To Enjoy, Enjoy Yourself Too


30 Januari 2009

Barangan Dari Hotel

Salah satu hobi ambo adalah mengumpul barangan dari hotel-hotel. Antara barangan tersebiut adalah seperti sabun, syampoo, mancis dan alatan toiletries lain. Barangan tersebut samada dari resort, hotel 3 bintang sampailah ke hotel 5 bintang.

Setakat ini sudah terlalu banyak yang terkumpul, disimpan dalam almari dan ada yang disimpan dalam bakul sebagai salah satu hiasan rumah.

Ianya juga sebagai tanda ingatan untuk mengingati tempat-tempat yang telah ambo dan keluarga menginap. Setakat ini semuanya dalam negara lagi, mungkin jika ekonomi mengizinkan, akan ada peluang untk keluar negara pula.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kumpul bare2 hotel tu, kotok sajo ko ada bare dale tuh.... misal, syampu. kotok syampu sajo ko ada skali dgn syampu?????

Tanpa Nama berkata...

Ada cukup lengkap dan masih buleh digunaakan lagi...kotak tak usung la bro, bukan macam Ezam ke sape nama, usung 6 kotak kehulu ke hilir

Copyright Controlled @ Mohd Sanori Abu Bakar @ 18 Januari 2009